This is America

Nu har jag varit här i cirkus 2 månader och jag trivs SÅ bra :D trivs bra med jobbet&familjen, allting är spännande, nytt och mer lyxigare än vad jag har där hemma(haha). Men samtidigt så längtar jag sönder tills jag kommer hem! Mitt hjärta dras verkligen med när jag tänker på Örebro, Karlstad, alla gamla minnen, alla människor back home...åh, 10 mån kvar!
 
Meneh måste ju berätta lite om mitt jobb och vad jag har hunnit uppleva so far!!
  • Bor i New Jersey
  • Min värdfamilj består av mamman L, pappan C, dottern S och sonen B
  • Mina huvudsakliga uppgifter är att hämta och skjutsa barnen till/från deras aktiviteter och skola, hjälpa till med läxor och ta hand om B(han har speciella behov vilket gör att mitt största fokus är på honom).  Sen tillkommer det dom är småsakerna som att ta undan efter dom och hjälpa till maten ibland.
  • Har en lokal handledare från Cultural Care här som jag kan prata med ALLT om och få råd och tips från 
 
Au Pair skolan i 5 dagar med föreläsningar och workshops, usch vilka dagar alltså... -.-

Sen vare bara att börja sitt nya liv in tha States!
 
 
Hängt på Starbucks en hel del med andra Au Pairer!
 
Been to NYC(New York City) många ggr för sån kort tid ;)
 
Ätit på Hard Rock Cafe :)
 
Central Park :)
 
Åkt skidor!
 
Tagit amerikanskt körkort :D
 
SHM med tjejer, det var fantastiskt.
 
 Hälsade på Presidenten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!