If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I fredags var jag jag ute för att fira Olivia som blev 18, och det blev en lyckad kväll trots småtjafs, skämmiga tilfällen, fick vänta till sist vid grderoben för hade tappat bort lapparna, and so on...! Tappade bort alla hela tiden haha men det var många där som jag kände så jag klarade mig ändå :) en krogenstandardDDd...


Födelsedagsfirande inne på Kungarummet!


I lördags var det så himla skönt att bara ta det lugnt! Min bestis Miranda kom hem till och jag hade lagat mat åt oss :D Sedan tog vi oss till bion där vi såg Mästerkatten(Puss in boots på engelska, haha) och den var faktiskt bätte än vad jag trodde! Jag hade för mig att den skulle vara lite som en barnfilm med utan handling typ och typiska "hittar-en-tjej-och-blir-kär" och nåt litet ägg som är med helt random. Men fan, den hade handling och var rolig så jag satt där som fastklistrad och bara glodde! SE DEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!