Let's go

 
Här i USA äter jag, tro det elr ej, NYTTIGARE än hemma!! haha sick, i know. Men det är för att min värdfamilj lagar mat varje dag och tkr det är viktigt att äta rätt. Så jag har kommit rätt, haha :D det enda som sätter stopp för det nyttiga är när man ska äta ute:
  • man får sin portion som är tilräckligt stor för 3 pers...
  • typ allting är friterat och fettigt -.-
  • man får gratis refill på drickan, haha farligt!
  • plus alla goda sötsaker som finns!!! blir galen :(
 
Så that's why ska jag pröva den här produkten. Jag vill absolut inte förlora mkt vikt elr bli pinnsmal, och dessutom om jag ska kunna njuta av sötsakerna här så behöver jag nåt sånt här. Annars kmr jag gå upp i vikt och bli en typical amerikanare... hah. Så nej tack, jag tänker ta milda dietprodukter och njuta av det goda här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!