En jävla aning överdrivet + some 9gag fun

Det snöade igår, vilket ledde till att många skolor har antingen uppskjutning elr stängt för dagen idag :) det drabbade my kiddo, well...

 
Haha aja. Idag blire en fullspäckad eftermiddag och kväll i mitt au pair jobb! Ska hämta upp B från skolan, ta honom till ena aktiviteten och efter det till den andra, och sen ska vi på hans systers skolkonsert. Så blir att äta middag i bilen, haha... Men när han är på sina aktiviteter är ju inte jag med där, så jag hare chill medans jag väntar på honom ;D
Nu ska jag ta en nap, för oliviajävel höll mig vaken inatt i skype men det är så gosigt att prata med henne ibland så lite mitt fel vare oxå! hihihihi puss fisen
 
 
Här äre lite 9gag pics jag dör av :DD
 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!