Busy busy busy but how about a party?

Nu har mitt jobb på Komtek dragit igång :D och yes vad bra den har börjat! Så härliga gäng jag har fått av barn och ungdomar, och den här terminen kommer jag jobba mycket mer än förut. Har 3 kurser/pass i veckan + 3 dagar på sportlovet + några enstaka ggr som vi kommer komma till Marieberg + så ska jag hoppa in på en kurs dom 5 sista, då ena handledaren inte kan vara med längre. Jäpp, det blir mycket spring och många barn :) och money... he he.

Det har varit sååååååååååå häääääääääääääääääääär myyyyyyyyyyyyyycket att göra. Jag är liksom upptagen varje j*vla dag två veckor framåt ungefär - fan är det om?! Ingen freetime, ingenting... Fast egentligen ligger nåt i det att man är så upptagen, jag tror att vi som har fullt upp och tar på oss mer än vad vi känner att vi klarar av faktiskt vill ha det så. en aning. Vi vill vara sysselsatta, ha nånting att göra och känna att vi har gått i mål sen. Vi vill nog klara av så mycket som möjligt helt enkelt! Så det här är något stimulerande och nånting vi vill egentligen fast på ytan ser vi bara det som stress. Ja, det var nåt att klura ut på!

Imorgon(fredag) har jag tid på Zodiak för att plocka mina bryn jag har sparat i 75 år!! :) Och sen har Olivias kompis hyrt kungarummet på Strömpan för hon fyllde nyss 18, och jag är bjuden dit så imorgon blir det att festa med min tjej och alla andra ful(l)isar!



Ollie and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!