To be strong

GAAAY jag har blivit sjuk. Jag som var stolt över att jag var den enda som inte hade blivit sjuk nu när alla har blivit det... hah aja, men det som gör det ännu mer surt är att den här förkylningen har hållt sig ända sen i tisdag. wtf liksom.

I torsdags fick jag släpa mig iväg till skolan för att göra ett prov alla i klassen ändå faila på, haha. Läraren var inte så diskret med det direk, menmen! Sen hem o äta mat lite snabbt för att dra på ett Au-pairinformationsmöte med Olivia, för vi vill nämligen åka till USA i år och jobba som det! Jag har velat det här i flera år men har ju gått i skolan så det har inte varit möjligt, men nu kan det ske :)

I fredags drog jag till skolan trots att jag var dundersjuk men det var för lite olika orsaker, b.la. för det var Biancas sista dag hos oss :( FAN vad saknad hon kommer vara av oss alla, speciellt av oss tjejer i klassen som kommer så bra överens med varandra och trivs! Det handlar om att göra det som känns bäst för en själv helt enkelt, och om det här är det så var det rätt gjort :) Jag kom också för att få vara med på Dragons' Den(elr hur det stavas, är ett tv-program)! Vi i klassen blev utsedda till att vara jury för våra 1or i skolan då dom skulle presentera deras produkt för oss(dom har kursen Idé, Teknik och Företagande som ett ämne i skolan). Hahaha vi kände oss om idoljuryn fast a kinder version :D Så det var värt att komma för, hur roligt som helst!



Hämtade mitt paket från Topphälsa häromdagen och i den fanns dom här godingarna - duscholja och body lotion!
Haha snart har jag en body shop affär hemma...



... den här fick jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!