The time has passed by PRETTY quickly

Det har den verkligen! Nu har det gått snart ett halvår sen jag kom hit och det känns både långt OCH kort. Det känns långt för jag har mkt som väntar framöver och då känns det som om tiden har gått sakta... men dom gångerna jag stannar upp och lever for the moment så gåre som en blixt! så lite så där upp o ner äre.
 
men annars då?! lite småsaker som har hänt:
  • efter 3 mån av körning VARJE dag till samma platser så klarade jag att åka till en utan gps, och sen dess alltfler platser :D 
  • ist för att bli en tjockis som det är förväntat här så har jag gått ner ist och det känns för jävla fint! asså gått ner måttligt, vill inte va en skinny bitch.
  • känner mig mer o mer bekväm med livet här, man blir van med allting o alla för varje dag som går.
  • MIN ÄLSKADE OLLANBOLLAN KOM HIT O JOINADE MIG SOM AU PAIR, CIRKUS EN TIMMA IFRÅN MIG!!! <3<3<3<3<3<
  • blev erbjuden modelljobb men eftersom jag inte är en citizen så kunde vi inte gå vidare med det
  • det sköna och varma vädret har äntligen kommit till oss! upp mot 33 grader har vi haft, DETNI
  • har en massa resor, planer och studier inbokade som händer framöver och redan har hänt!
  • jag har fyllt 21! ni vet ju vad det innebär här i USA, hä hä
  • shoppat som en j*vla f*tta
 
ollibolli <3
 
hothothot!
 
zoobesök!
 
var på hockematch - Devils VS Panters, och fick träffa en spelare från Devils ;D
 
beautiful spring days with friends
 
haha big ass size, American style
 
p-p-party
första köpet på VS!
 
 
JAG HAR SÅ J*VLA MÅNGA BILDER, O DET ÄR SÅ SEG UPPLADNING. ORKAR INTE. Men finns på insta(caaarrutt)! :) och ska börja mobilblogga snart (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!