Update: LCHF

    Jag trivs rätt bra med min diet, är inte alls så svårt att hålla sig ifrån pasta o ris och sötheter! Det blir ju också lättare ju längre man håller på med det :) Bara det att det är lite jobbigt att behöva anpassa sig på det är sättet, och behöva förklara för folk som tycker det är onödigt&dumt... Och jag har alltid tyckt att människor som är normalsmala inte ska hålla på med sånt här skit men nu förstår jag dom. Man kan ha lite mulliga ställen på kroppen även fast helhelen är normalsmal! Det är sånt som inte syns med kläderna på liksom. Är det nånting som stör en så pass mycket att man tänker på kroppen varje dag och det påverkar ens självförtroende negativt så ska man göra det som är bra för en och då är det bara att starta igång en hälsosam diet!
    Bara man inte går överstyr att man vill ha anoerixa och ska svälta och ha sig... Nej, inte okej för varken utseendet eller hälsan! Tjejer ska ha lite curves och ta i, haha. Tycker jag! Hellre ett kilo för mycket än ett kilo för lite :)

    Jag har ändrat lite i min diet igen, och så här ser den ut nu:

  • Följer LCHF sönd-torsd
  • - UNDANTAG är om det bjuds på spagetti&köttfärssås och det bjuds på gratis bakelser t.ex.

  • Äter vad fan jag vill fred&lörd, men med måtta

  • Alkohol får intas när som, dricker ändå inte så ofta
  • (haha det rimma!)



    Inklippningen är gjord i roliga paint då mitt photoshop är borta...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!