Ny design och vad mer har hänt i mit liv?

Ny bloggningsperiod innebär ett nytt fräscht utseende! Tyvärr hade jag lite problem med att byta originalheadern så den får vara kvar där, men som tur är så passar den mig ändå :)
 
O så en liten överblick av vad som har hänt sen sist jag blogga:
 
Ramlade och slog mig när jag skulle springa ifrån en spindel... hah
 
Blev meddragen på en random nattlig roadtrip till STHLM
 
 
Göteborg med mina bästa
 
 
Flyttade hemifrån 1 jun - 31 aug!
 
 
Profilkampen -12
 
 
Tog ingenjörsexamen!
 
GOKART och jag vann mf's :D
 
Var en hel del med min hoe sommaren -12
 
Åh, och alla uteserveringskvällarna med Diana sommaren -12!
 
 
You came, och det blev vi <3
 
 I wuz there
 
Nyårsfirande i Karlstad :)
  
7 Jan -13 off to USA to become an Au Pair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!